środa, 19 września 2012

Hi grandpa can I sit on your knees?

Cześć :) tak patrzyłam na blogi przyjaciółek i patrzę ,ze napisały coś o klasie to i ja napiszę bo nikt tego z klasy pewnie nie zrobi. Cóż... nowa klasa jest świetna <3  nie mogę jej porównać do H o któej nigdy nie zapomnę ale miło jest.możę nie wszystkich kocham i pewnie nie pokocham ale są osoby które bardzo lubię. :) Jedną z nich jest Asia która spędza ze mną prawie każdą chwilę i dziekuje jej za to :) Podoba mi się też pewien chłopak ale nie musze nic pisac bo i tak wszyscy sie dowiedzą bo mówienie "ale nie mówcie nikomu" chyba nie działa bo potem i tak okazuje sie ,że wszyscy wiedzą. hehe. szkoła jest fajna może  dlatego ,zę przypomina mi starą szkołe ? A możę dlatego ,że znam niektórych i jest mi przez to łatwiej? nie cieszę się ze wszystkich ocen ,któe dostałam ale oczywiście jest ok. przerwy są najlepsze :)  ale to mniej więcej wszystko bo raczej Wam opowiadam i dziękuję ,zę chce Wam się ze mną spotkać choć na chwilę po lekcjach <3 ok. pis end lof ♥

3 komentarze:

  1. Odrazu gdy zobaczyłam Twój blog dołączyłam!!
    Jest super i nie pisze tylko dla tego, żebyś dołączyla do mojego <333333333333333

    Jeśli macie czas to zapraszam na beyoung4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do libster blog
    szczegóły na moim blogu beyoung4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię moja klasę! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie !
    Twoje kom u mnie = moje kom u ciebie ! ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń