czwartek, 30 sierpnia 2012

KEEP CALM& GO TO SCHOOL

Witam :) Obóz był super ale nie mam zdania któy lepszy,ten czy w tamtym roku.Wiem ,że strasznie nie chciłam wracaćmi tesknię za niektórymi :) A teraz w skrócie o obozie * : wstawanie,mycie się,oglądanie 4funtv,spiewnaie i tańczenie w pokoju,chodzenie na snieadania w pizamach,chodzenie w dwóch stanikach,pokazywanie sobie sutów i cycek,chodzenie na plaze,budowanie zamku z piasku,kąpanie się w morzu,granie w siatkówkę n aplaży i na polanie,kupownie popcronu,kukurydzy,orzeszków w karmelu i drożdżówek,robaki w płatkach,zabieranie nam śłodyczy i picia,robienie kupy na stołówce,jedzenie 4 nalesników i jajek,wywalanie gofrów i lodów bo siedziała na nich osa, jeżdżenie na wycieczki,  narzekanie, chodzenie po wydmach,podchody i wymyślanie chamskich zadań,zbiórki i smianie się z koszulek zapaśników WRESTLING,przeróbki pisoenki Tak Blisko :) poezja pana Seweryna i śpiewnie z nim i z panem Radkiem,jedzenie świderków,włsokich,gofrów i gałek,zbieranie z groszów na gofry, tańćzenie na dyskotece,opowiadnaie sobie stsznych historii w nocy a potem spanie razem,mata i popisywanie się,farbowanie włsoów szamponetką Marion,pocieszanie Marty,śmieanie sie,wygłupianie,pocieszanie Zuzi,czytanie Tytusa Romka i Atomka.zadawanie pytań chłopakom przez sms-y,gubienie kasy,psikanie sie anty bzzz,aqua park i rwąca rzeczka,ognisko i leżenie na sobie,zjadanie innym kiełbasy i takie tam nasze teksty jak : Tomek dojrzewa,Paweł również,Łukasz zrezygnował z zapasów bo przepisał się do harcerstwa,skakałam na golasa po łóżku w majtkach, Łatek,mój kot nazywa sie Czarek choć jest dziewczyną ,Krystian pomóz mi ich wygonić :) No i nasz jęczący kibel :) Strasznie boje sie tego co bedzie w gimnazjum bo idę w sumie sama :/ Błagam oby było dobrze ;) Dodam tylko kilka zdjeć z Jastrzębiej Góry :) reszte ma Jula <3
*mam nadzieję ,że Jula <3 sie nie obrazi ,że spapugowałam pisanie o obozie :*
Dzisiaj spedzam dzień z siostrą w domu :) Okej no to nice day :) Pis end lof <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz