czwartek, 9 sierpnia 2012

Blood Brothers

WITAM :)
Dawon nie pisałam ale nie było weny ani nic takiego co bym chciała opisać lub po prostu szczerze mi się nie chciało. W sobotę urodziny Zuzi ♥ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MISIU ♥ bylismy w Telepizzy potem na wale i w drugim barze przy kościele potem chwilowy powrót z Miturą <3 i niedziela w domu. Poniedziałek również. We wtorek raazem z Zuzią <3 i Weroniką <3 najpierw poszłysmy zrobic zdjecia do legitymacji tzn. dziewczyny robiły sobie zdjecia a ja sie patrzyłam i śmiałam :) FAZA na MURZYNY :d Hahaha Kupa ;d potem chodzenie po wale i kupiłysmy Guseppe i zjadłysmy u Weroniki <3 Następny dzień ponownie w domu. I dzisiaj zaskoczył nas deszcze ale poszłysmy do Zuzi <3 i oglądałysmy zdjecia i ogl to się śmiałysmy :) Śmiechowo mi z Wami :) Potem znów kupiłysmy Guseppe sle dla brata Zuzi i kuzyna :) A dla nas jakąś inna ale musiałam iść i w sumie w domu też miałam pizzę :d Jutro tez sie spotykamy <3 Zobacymy jaka pogoda i wymyślimy co robic. Mam ochotę pojechać do Starbucks'a :) Ktos chętny ? :)  PAPA :)
+ oczywiście tradycjnie nie udało się załadowac zdjeć -,- jakby co to mam kota <3 drugiego :) nazywa się Czarek (choć jest dziewczynką) i jest słodziutki :* mysłałam ,zę pochwale sie nim na zdjęciu ale nie mam siły czekać -.-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz